2009年4月3日 星期五

露姐


今日個blog唔食得
我拉傷個膊頭,好痛
活動好唔自如啊!

琴日整完個cheese cake,突然覺得膊頭同雞翼位好痛
連擰條頸都好痛
但我都出去買野,仲同fiona食完晚飯再行先返屋企

今日個blog無得食
我就講第二樣啦!我買完野唔會放blog
但今次就講下贈品

琴日上sogo 9樓買Clinique 美白精華加一個mask,滿$800
就會送左一set 8件禮品
今次送既好有用啊!

用開clinique既就上sogo 9樓買啦!至到7號

唔用開既唔駛話我知有乜唔好,每人皮膚唔同嘛

下個月去買綠茶粉,我唔駛下下帶咁大支旅行喇!yeah!!!!!!!!!

有唇彩、胭脂、胭脂掃、收縮水、洗臉膏、精華素、日霜、eyecream
有幾樣係我平時用開既





沖完涼吹頭都有問題
之後就攤上床,轉身都痛
好彩有.........彎彎樽裝安美露
(要唱出黎架!琴晚大少爺邊幫我搽安美露,我同佢一齊唱:彎彎樽裝安美露)

露姐,nice to meet you

今日仲約左剪頭髮添架!都唔知去唔去好  唉!!!!!!!!!!!!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾