2009年4月29日 星期三

祝福


好耐無見既芝麻脆餅,整既目的係.........

上星期去bear bear舅父屋企食飯,我買一大袋零食比舅父

舅父:丫!留番d啦!飛機既野好難食仲要坐咁耐

外甥女:咁我整野比你上機食

舅父話:你唔好送機喇!咁遠

外甥女:我唔係要送你機,我只係要整野比你食啊

舅父:啊........咁就得!

哈!其實咪一樣!除芝麻餅外當然仲有蛋糕啦啦啦啦啦

呢個芝麻餅係包含祝福、心意、想念、同答謝

呢幾年舅父舅母都對我好好,我希望佢倆身體健康,開開心心




嗚~~~~~~~~~~~

如果聽日新聞話外甥女強行將已入閘舅父母拉番出嚟

你哋知邊個做架啦!

26 則留言:


  1. 豬流感, 但又唔關豬事~

    回覆刪除
  2. 小雲砂 & Miu Miu2009年4月29日 中午12:54


    wow好脆咁喎
    唔緊要, 而家科技發達
     

    回覆刪除

  3. 你包裝得好靚呢, 大少奶~
    有你既祝福, 我相信你既舅父舅母一定甜在心頭~~

    回覆刪除

  4. 你的一點點心意 .. 你舅父母都感覺到架 ..  .. 我相信佢地都一定好懷念你做的甜點小食 .. ee .. 換咗 banner 喎 .. 好靚呀 ..

    回覆刪除
  5. Mee ...... MeeMoreMore2009年4月29日 下午2:54


    仲有幾內??

    回覆刪除

  6. 不如你每年搵一兩次去日本改去加拿大啦!

    回覆刪除

  7. 唔好唔開心啦!妳一有假期就飛過去探佢地,再唔係就用VIEWCAM

    回覆刪除




  8. 妳唔好貢喇 ....... 家陣通訊聯絡貢方便 , 不如妳好好利用今日
    盡量整多 D 整多 D 嘢食比佢哋喇 .  



    回覆刪除

  9. 得閒去下我個 BLOG 睇下同留下言呀 ^0^

     

    http://hk.myblog.yahoo.com/helenloveherbalife

     

    等你來呢 ~~

    回覆刪除
  10. 斑斑媽咪 (Sally)2009年4月29日 下午4:19


    你既舅父舅母有你既祝福芝麻脆餅 , 回到加拿大一定開開心心嘅 .

    回覆刪除

  11. Have a good flight, Uncle and Aunty!  Canada is not that far... just trying to comfort you !

    回覆刪除

  12. O O:
     
    AIYA 我怕你劫機搶BEAR BEAR 一家!
     
    頭號Fan CC上
     
     

    回覆刪除

  13. 見到個絲帶顏色, 令我想起cindy............

    回覆刪除

  14. 好有口福呀, 你身邊的人.

    回覆刪除

  15. 你得閒飛去探佢哋未得, 唔好咁傷心, 佢哋都會掛住你

    回覆刪除

  16. 忍著啊 唔好喊呀

    回覆刪除

  17. 你要冷靜啊!!!
    你有無蒸番底咸蛋肉餅過佢帶上機啊!
    啊!! 唔知豬入唔入得境呢?

    回覆刪除

  18. 我記得你果句外甥女哭崩太古城
    係囉~~ 你去少一次日本, 改做去加拿大就得喇!! 叫舅父母搭飛機小心d ar~~ 飛機上乜人都有~ 豬流感又咁勁...

    回覆刪除

  19. 唔駛唔開心o架, , 當出 trip 囉,
    視像又見, blog 重見得多,
    超水準到睇o左好似食o左咁 !

    回覆刪除

  20. 有機會你過去加拿大探下佢地咪得囉~~~~而家搭飛機咁方便!!!!

    回覆刪除
  21. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年4月30日 凌晨2:45


    我都祝你舅父舅母開心幸福, 身體健康...!! 你唔捨得咪去探下佢地囉...! 放棄日本, 買少次綠茶粉, 改行買..... 買.... 煙三文魚囉, 咩囉, 同埋咩囉...! 總之到時掛住就飛去見囉....

    回覆刪除
  22. 可以一邊食住你整o既零食一邊搭飛機,幾咁愉快啊 我諗舅父 & 舅母可能會向隔離座位的乘客炫耀一番添啊 祝舅父 & 舅母一路順風!!!

    回覆刪除
  23. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年4月30日 上午11:08


    唔好唔開心啦..而家科技咁發達...想見都好容易呢..

    回覆刪除

  24. 唔好唔開心啦, 而家去加拿大既機票咁平, 你都可以過去探佢地嘛, 順便當去旅行都可以架!!

    回覆刪除
  25. 幸福小女人- Diana2009年4月30日 中午12:48


    家姐
    萬大事仲有我啊, 你放心啦!
    你有冇教BEAR BEAR熊舅父睇你個BLOG?  教佢留埋言.. 咁咪好似無走一樣囉.
    love u~
    妹上

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾