2009年4月1日 星期三

收買


又係甜,因為我晚餐依然食緊書內食譜呢
係我最鍾意既綠茶豆腐布甸,無錯!我用來獎勵自己既

我用塑膠杯整一杯比表弟,上唧滿佢鍾意既cream運送比佢

點解突然對表弟咁好???

今次新書表弟先生會代表bear bear舅父一家為我寫序

緊要對佢好啦!正確來講:係.......收買

琴晚講電話時,佢問我想要佢寫乜?我話你可以寫識左我咁多年既野

佢即刻話:哦!即係寫識左你3x年,然後乜乜物物啦! (乜乜物物係我家族既口頭蟬,個個都會講架!哈)

然後我突然扮晒正經問:喂!你篇野幾時交呀??

表弟答我:你咪扮編輯追稿喎

而家我都好期待收到我表弟既序,佢係被我整蠱既受害人之一呢




哼!表弟先生

我啦你講,你食左杯布甸好交野喇下,你知我識上你屋企架啦

P.s今次我落重綠茶粉,因為我又就快可以去買綠茶粉呢!哈哈

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾