2009年4月24日 星期五

義工


琴日我去菇奶奶工作既輔導中心幫手做嘉年華會既食物
由2點半做到差唔多8點半
其實有少少累!但我好開心

一來菇奶奶既同事好nice
二來我晌菇奶奶既工作室可以同菇奶奶兩個人邊傾、邊整

菇奶奶既同事,個個都好努力為嘉年華會準備
而我呢個過度活躍,整日坐唔定既人都專心去整呢

10磅焦糖杏仁好快就做晒!
然後我仍然留守去幫手呢
其實我明明係幫手,慢慢變催促奶奶專員
不停去督促佢,連佢同事都話佢做乜會咁快呢

其實食物好多,但我唔想阻住人整野
只影左小量呢

我整既焦糖杏仁,呢度只係3磅度呢
仲有7磅無影到!










之後動手整吉烈芝士薯仔波













好似糯米慈呢,菇奶奶,記得影製成品我睇啊




再之後烚定蘿蔔




菇奶奶同事整既cheese cake








滷水蛋,其實仲有18磅鴨腎無影到呢




桂花糕




我見份list仲有糖水、芒果布甸、蘋果茶.........、好多好多呢

最後我同菇奶奶去食晚飯同滿記甜品,多謝奶奶請我晚飯呢




其實我要多謝菇奶奶比呢個機會我
當我行入輔導中心時,見到有好多視力有問題既人
又有一位視力雖然有問題,但好能幹既同事

我返屋企後,再睇返相,覺得自己好幸運
因為我可以睇得到呢個世界

以為人人應該有既野,原來唔係必然
我覺得琴日上咗寶貴既一課,亦都要好感恩

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾