2009年4月10日 星期五

餓底@海鮮站


復活節快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

假期後我就要交晒所有稿,呢幾日假期我反而要努力

琴日又餓底行動,今次有呀妹diana、烏GG、呀茄karen,仲有呀繼鄉下人

地點:海鮮站

先睇睇必食既龍蝦兩食,只係$480

有龍蝦沙律,最重要係....佢係用芒果汁代替沙律醬啊!fresh~~~~~~




芝士焗龍蝦伊麵~~~~好味




我同呀妹既生蠔

原來我想食澳洲生蠔,我鍾意食澳洲蠔,但琴晚無晒

老闆介紹墨西哥同蘇格蘭蠔,我同呀妹覺得蘇格蘭較好味




麵包蟹,噢!




佢成個蓋都係膏,食極唔完既膏啊!

個蟹蓋我哋幾個食咗好耐都未食得晒d膏呢




翡翠螺




蒸蟶子,好味啊




我同呀妹、烏G要龍蝦湯




呀茄同呀繼既響螺湯







食到好飽,但無甜品又點算完美呢

行番去麻布茶坊食甜品,然後繼續傾

之後我仲去join kathy 唱咗一陣K先返屋企呢~~~~~~







呀妹..............你條褲淨飲雙計啊

海鮮站資料:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18045

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾