2022年5月18日 星期三

喂呀

喂呀!咸鮮魚

我好少無啦啦就咁放條"咦"晌post,但呢個係咸鮮魚呀

包包好鍾意食魚,咁好多時都蒸呀煎呀魚比佢食

直到早前我發現馬友魚好好食

又咁啱上星期我邀請魚類朋友"鯪魚Ki"上我屋企食飯

佢話用鹽醃過條馬友做咸鮮魚好好食架

於是我起勢咁叫佢幫我問佢媽媽點整,之後auntie好好人咁話我知做法

昨日試整真係好好食,有咸香味唔使再落豉油

臭包同佢老豆爭魚食添!超開心~哼

如果天氣夠乾燥,下次我會拎出露台風乾應該會更好,但潮濕有濕氣的話就放雪櫃安全d



做法:

馬友魚   1條

粗鹽   適量

另備薑、蔥

馬友魚沖洗下再完全抹乾水,用刀晌魚肚打直界開


將魚攤平最好放上一個架,全身包括魚肉都搽一層粗鹽

魚皮部份可以厚d,魚肉部份薄薄一層

實會有人問:會唔會好咸等等等等等等

一定要用粗鹽就因為粗鹽唔容易溶化,就唔會做成好咸現象

用保鮮紙封好放入雪櫃或過夜


蒸之前可以先沖水,再抹乾

放上薑蔥去蒸8-10分鐘

最後再加d生蔥,贊少少熟油

或煮將條魚煎都可以




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾