2022年5月10日 星期二

滅粉

紅豆軟糕

轟轟烈烈母親節及長假期過去

用個甜點cheer up下都唔錯

早幾日上完一個蛋糕課程剩下紅豆蓉

仲有剪不斷理還亂糯米粉,唔知點解總係有包粉用極唔完咁

又唔記幾時買過包新,總之就係...唔知點解啦

呢個只係將d粉呀、奶呀、其他小小材料撈勻去蒸

又搓下咁就掂

但呢個食譜做出來個糕真係好Q彈的



食譜:

材料A

糯米粉   100g

鷹粟粉   20g

糖   20g

鮮奶  130ml

糖漿   25g

油  15ml

材料B

日本紅豆蓉   100g

做法:

將材料A所有材料混合成漿

我知!你又想問無糖漿得唔得?都得但做出來質感無咁軟糯



放入個深碟到蒸 10分鐘


蒸好後就放入個保鮮袋中


灑少少熟粉就隔住個膠袋搓下佢,搓成糰


麵棍灑上熟粉,再碌平個糰

搽上紅豆蓉再卷起切件


熟粉係用糯米粉炒熟,做手粉

至於點解唔可以就咁用糯米粉做手粉,要熟?我都唔知

我從來聽故唔駁故既

咁用大約30g糯米粉,放入白鑊中,用中火炒3-5分,再用細火炒多3-5分鐘少少微黃就可以


我又知…即使我寫過幾多次糖漿,都要再寫比大家

我用呢隻超市有售,你或者去睇下仲有邊款好就自己揀啦








 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾