2015年3月31日 星期二

多球

是日心情好,包包今日又乖仔,有姐姐陪玩就唔扭計

我手痕痕就諗野玩

雪櫃有千年冰鮮蝦,又有麵包

的起心肝就整多士蝦球,眾所週知我最鍾意食蝦膠整既食物

所以我就自己打蝦膠,用冰鮮蝦去整其實比鮮蝦容易彈牙

今次用懶人做法,估唔到效果咁好

又掌握到炸既技巧,以前我整過,呢個好易整到黑晒,今次好靚仔


食譜:5粒

蝦肉      180g

鹽、胡椒粉、生粉、麻油         各少許

白麵包             一片

我用超方便既方法,就係用Fissler支攪拌棒,我一打d蝦就開始起膠

如果大家無既話,可以先拍扁d蝦,再剁一陣

但一定要記得蝦要完全抹乾水份



打到爛晒後加少少鹽、胡椒粉、生粉及麻油

順一方向去攪勻 



可以撻數十次增加彈性


用一片方包切粒粒,然後將蝦肉分成等份,沾上麵包粒及做成球型


最後就炸,我先燒熱d油,轉中火去炸

咁樣麵包可以金黃色唔會炸到黑晒


呢支就係我用既Fissler多功能攪拌棒


打蝦膠就用呢個刀頭


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾