2015年3月18日 星期三

芝咖


話說呢…我而家每日都諗緊包包生日會整乜

同點辦

一係唔做,一做就做得美好d

又因為"我",相信來的都會覺得應該要有好味食物

點都無可能只比魚蛋、燒賣人食,所以我就好努力咁去諗

堅持幫個仔開生日會既大少爺就坐享其成,哼

其中我諗過整咖哩,可以比人配麵包

或者配薯條再加芝士焗,後來原來Tea party唔需要預太多食得飽人既食物

我就取消了呢個想法

其實我心目中想整既就係今日既午餐:芝士焗日式咖哩肉丸及脆薯條
用新鮮薯仔焗個脆薯條+加牛肉丸+雜菜日式咖哩+芝士焗
呢個午餐好好味!
將薯仔切條,加小小牛油焗


焗到香脆 要用220度焗20分鐘以上



碎牛肉加半隻蛋、半個洋蔥、鹽同胡椒順一方向攪到帶黏性就可以做肉丸

先煎香佢


脆薯條放底,加肉丸晌面


日式咖哩磚 2粒,加半杯水、小小洋蔥同紅蘿蔔粒,煮起個汁就淋上肉丸面

加芝士用220度焗5至10分鐘就掂


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密






1 則留言:

  1. 唔係呀,哩個當小食都得~~香口嘢最啱開PARTY食!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾