2014年11月3日 星期一

早~

各位早晨,今日天氣涼了

過往一入秋我就趕忙去換季、去shooping買新衫

今年我係趕忙去買轉季BB衫

總怕會冷親個仔,個仔又令我失心瘋

今早一打開露台趟門,那陣涼意令我感到秋來也秋去秋風教人掉眼淚

其實11月已經幾乎冬天,而家既20度已經令人大驚小怪

唔知今年冬天會凍嗎?

包包晚晚睡不穩,可能吽牙仔令佢牙肉痛

半夜要飲水咬奶樽,令我同無睡無分別

佢似叫人起身痾夜尿既頻率去叫醒人

朝早決定食早餐,反正唔可以再入睡

有火腿芝士脆蛋多士卷,呢個絕對唔係厚多士,哼


將麵包碌薄,加入芝士及火腿卷起

另外用一隻蛋打勻加少少鹽、香草

將麵包沾蛋液,跟住用牛油煎香

就會又香又脆喇喇喇

Gooooooooooooooooood morning啦啦啦


昨日開始已經好cool




 Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾