2014年11月29日 星期六

想當年

我細個住炮台山,晌春央街街市從前好多熟食小販檔

其中有一檔有炸蠔餅,更加有一種叫炸糍其實係蘿蔔餅既食物

好好食,小販檔主會開定一盤漿

有一個"殼"既工具,落漿、落餡,再補多小小漿就炸

炸完就成個餅咁

其實到而家我都唔明點解香港會無晒小販

那些年既小販好有heart,每一樣都用心去做

相反而家既小食店,d呀姐流水作業去做,樣樣做定先再翻炸

那種味跟本就已經盪然無存

上星期去流浮山,食到個新鮮既,眼淚爭d流出,就係呢種味了

我記住每一個層次,剛剛自己做

當然我無那些工具,更不敢用咁多油

結果做到個脆既蘿蔔餅,那種味道我做到了


人懷念   懷念往年  外貌早改變  情懷未變


食譜:

白蘿蔔       3~400g刨絲

蝦米      12粒剪碎(小販檔用蝦皮既呢,但我無所以用蝦米浸軟剪碎要個味)

蔥        1條剪細粒粒,可以加小小芫茜碎,但唔好太多

調味:

鹽             1/8茶匙-1/4茶匙 千其唔好太多

五香粉      半茶匙

胡椒粉       半茶匙

粉漿:

中筋麵粉      80g

水                 大約100g
唔好太稀,如果太杰先加多小小,個漿攪到無粉粒,如下圖樣子便可以
如開稀了加多小小麵粉

做法:
將白蘿蔔刨絲,用鹽(額外份量)撈下去靜置10分鐘,等佢出水軟身後沖水,再榨乾
蝦米、蔥都加到蘿蔔絲上 




麵粉、五香粉、胡椒粉、鹽撈勻加水,攪至下圖稀杰
無粉粒便可以



將粉漿加入白蘿蔔,撈勻

便可以分成一個個去半煎炸,最好唔好扼得太實,鬆鬆地有d空間,做出來先會鬆

否則會太糕了


我只能做出味道,但做唔到個大餅型了
 Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾