2014年11月19日 星期三

檸你檸你檸你又再灑淚兒~


明明我個係咸blog,但呢幾日都甜

我本身好好好鍾意去Hotel icon間 Green食佢既檸檬味cupcake

又鍾意食ms B個檸檬味蛋糕

原因裡面有個檸檬醬,好好食

佢既酸同檸檬既香令我感到同個蛋糕相逢何必曾相識

但我一直想唔識整

見到一個食譜,感覺係可行既

我就參考,有小小改良

今朝晨早流流就整,好成功啊

但蛋糕好食,檸檬醬就係我想尋找的

我會買個細盤,聖誕用來整小蛋糕

啦啦啦啦啦




食譜:



牛油    60g

全蛋    2隻

蛋黃    1隻

砂糖    75克

檸檬汁  2茶匙

檸檬皮  1湯匙

低筋麵粉 100g

泡打粉  半茶匙


做法:焗爐預熱180度

將牛油座溶備用

將雞蛋、蛋黃加糖攪勻,然後加入牛油溶液

再加入檸檬汁及檸檬皮

最後篩入低粉及泡打粉、鹽,輕看拌勻後入杯,焗15~20分鐘或表面金黃色

蛋糕放涼加上檸檬醬

檸檬醬:

檸檬汁     80ml

檸檬皮   半湯匙

糖         80g

蛋         2隻

做法:

檸檬汁加檸檬皮及糖用熱水座熱,直可糖溶化

加入雞蛋,然後攪勻後座熱水煮,煮至杰身,如下圖就成


如果有粒粒就過篩一次,雪半小時後可以唧上蛋糕


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

6 則留言:

  1. 你好,我想問個檸檬醬座熱水煮係唔係個熱水要一路KEEP住煲住架?謝謝~

    回覆刪除
  2. 唔該曬,不過我仲想問呢...呢個食譜可以整到幾大既蛋糕架?

    回覆刪除
  3. 大少奶。。。請問個糕要焗幾耐

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾