2014年11月26日 星期三

蕉早

我呢輪好忙

最主要包包不停出牙,所以不停扭計,粥仔又食得差

攪到我一係晌屋企比佢攪到一頭煙,一係出街散心

有好多食譜想整都整唔到,因為個仔實在太令我分心

有時我會求其食,從前我邊肯求其呢?

不過…見到佢一日一日大又會唔捨得

媽咪總係會特別多野去想

為他著想、事事以佢為先,令到我對自己都忽略了

香蕉原本唔係我最喜愛的,但就包包喜歡

不過佢唔可以食太多會濕熱,我就拎來整下野食

香蕉煎餅,其實係Hot cake咁樣

香蕉溶晌裡面好好食,加楓糖好香

不過個食譜要改良下先


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾