2014年11月8日 星期六

真正炭火燒.......權八

記得上年權八開幕時,我剛大肚無耐

心好想去,但又很不適結果放棄

今年權八一週年,我終於去試了

權八串燒以炭火直燒出名,炭火燒越來越珍貴

很多日式串燒既店鋪都轉用電爐、甚至媒氣爐

當然燒出來既食物風味差很遠

炭火燒出來既香味係獨特

當然材料本身都好重要,一塊靚既牛同一塊普通既牛都差天共地

權八集齊炭火加料靚,吸引力一定有,而且還有其他和食

當然以地段、裝潢及質素價錢會比坊間既貴少少

但要食當然要食最好的


此相片  fr Dennis


當晚一週年,每人都獲增一杯清酒,可惜我剛發病

跟本唔能夠飲,淺嚐後那清酒先係甜,after taste係微辣的



先來小前菜:昆布蟹肉卷加了海葡萄


餃子皮pizza,有特色而好食


剌身,我愛拖羅


吞拿魚卷


呢個係內藏豬肉既薯球,面層加有醬汁

其實食落既味有d似大阪既八爪魚波波

當然質感與味道呢個優勝(我人生最怕那個波波,哈)



換上另一清酒配串燒,呢隻我無飲


牛肋肉味噌燒

牛肋肉燒完都唔乾身,加上味噌調味,濃而不膩


鹽燒褔果


宮崎和牛青椒

很喜歡這個,個青椒好好食

和牛油脂豐富


這燒吞拿魚有d似牛肉,魚忌過熟而肉身變實

而呢個燒法卻又剛剛好



牛舌

銀鱈魚西京燒

老老實實,呢個我都會整,但自己整總係爭少少

可能係銀鱈魚本身質素,現今自己買既好難買得靚


燒甜番薯



此相片fr Dennis

煙燻芝士,煙燻味好香,但一定要受得煙燻味



天婦羅,其中紫蘇葉包著海脆,超 like


鰻魚飯



喬麥麵

一輪肉香後,喬麥麵的確係清新之選

麵質夠爽,而且每條都分明,很好既喬麥麵

相片fr Dennis



椰汁南瓜白玉子

美味甜品作總結

總括來講…權八會係串燒迷既好選擇,我必定會再來的的的的

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾