2014年10月31日 星期五

執著


有些事我好執著

對與錯亦都係我執著既事

對食物也如是…

我認為...........................

珍珍薯片應該配皮蛋瘦肉粥

皮蛋瘦肉粥應該配珍珍薯片

罐頭忌廉湯應該配牛油多士

牛油多士應該配罐頭忌廉湯

所以蘿蔔糕應譜配XO醬

Xo醬應譜配蘿蔔糕

呢個配搭係無得輸

而我.因為好友Isaac送我一樽滿福樓既Xo醬,所以我整蘿蔔糕

對食物執著先可以煮到好味食物

本身好執著應該過年先蒸糕,卻因為Xo醬令我屈服了


配Xo醬既蘿蔔糕係應該切成方塊的




謝謝Isaac


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾