2014年11月17日 星期一

好椰

天氣涼下又唔涼下

你以為佢涼了,收埋夏天衫

又會突然熱番

每年最煩就係換季,於是我發明了…每季只執最喜歡幾件衫出來

然後其餘就…順其自然地添新衣

所以我發覺連床下底都開始爆滿

不過我既口味會隨四季去變,一開始涼我就想食熱甜品

所以近日都整多了

昨晚整椰子焗布甸,佢做法同西米布甸差唔夠

但係當然都會有唔同啦啦啦

充滿椰香,面層既椰絲焗完仲有點點脆

個椰殼係買,我見到吉之島有半個買

都可以用椰皇去做,如果買原個新鮮既,要叫開椰子既人小心去開

否則…用將冰山劈開既手勢去開,係會爛的

呢個再望番張相都想食


西米    50g

奶     100g

椰漿   200g  

糖     30~40g

牛油    10g
  
粟粉    30g

椰絲    適量


做法:

煲滾水,將西米放入煲,滾煲後熄火蓋上蓋焗大約10分鐘,西米便會透明,過冷河令佢分成一粒粒
*西米切忌不停開火煮佢令佢透明,咁樣西米會"達成一塊"

將椰漿、奶、糖、粟粉、牛油煮熱,用中火煮滾後加入西米邊攪邊煮至到杰身

杰身即係在糊面上刮一下會有痕便成,倒入焗盤或杯中,灑上椰絲

放涼後用焗爐200度火焗至表面金黃(每個焗爐火力唔同)

*布甸放涼先焗,但面會好食d

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾