2014年11月21日 星期五

麻牛

今個星期慶慶地

事緣又要講多次故仔:


IQ題:

如果你去一間新公司,你決定做,咁你就同個老細講條件,佢希望你做好個job,你亦講條件要幾時出糧

但你老細同你講:啊!會遲幾日至兩星期,因為個會計去台灣買太陽餅

咁你就答:咁好啦!但你唔好忘記我之前提出既條件,不過…你會計要去買餅無辦法啦

半個月後,你問老細點解都唔出糧

你老細答:哦!個會計呢…佢而家坐緊月,所以佢坐完月先出糧,不過佢放前一後九

我:點解你而家先講?老細:哦!我計錯預產期啊

咁你會點?

以上內容同我接job既情況差唔多,不過人家個會計唔係去台灣同坐月

其他大致相同咁囉~

其實乜野係合作呢?點解我要依期幫人去做野既呢?點解我有原則好似係錯既呢?

因為咁,我索性將慶就慶,今晚煮個麻辣金姑牛肉粉絲煲,食完出一身汗



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾