2014年8月23日 星期六

葡國餐廳 Guincho Galera

上文提要:澳門篇

當答應過澳門tasting時,我要求一定要安排我食葡京既葡國菜

早一年去,那一餐葡國菜好難忘

葡國菜Fine dining實在精彩

佢用料講究之餘,做法非常出色

最重要係每一道菜都美味 



雖然我唔飲,但我喜歡…影




先來麵包籃,不能吃太多,但仍忍唔住食



也令人難忘既香蕉麵包

先來餐前小食,像welcome food咁,當然唔小得馬介休球


 第一道上既係鵝肝

葡國砵酒汁煎鵝肝配炒無花果及磨菇

鵝肝人人都話要食鵝肝,但只求鵝肝唔理質素

但如果靚既鵝肝係唔會有一陣臊味,而呢塊鵝肝就係香之餘無那陣臊味



海鮮伴海膽慕絲及牛油果 

裡面配有海鮮,賣相精美之餘,裡面既海膽mousse都非常好味

海膽mousse滑之餘微暖的鮮味


香草醃鮑魚伴海鮮配時蔬及香菜蓉

鮑魚煮後仍嫩,整個配搭極fresh


蟹肉南瓜湯配自家製芝士


海鮮湯



黑松露鵝肝餡餅配燴蘋果 

鵝肝其實可以配好多唔同味道

當然配生果係最好,因為生果可以中和鵝肝膩感


葡式燴海鮮鍋 

味道鮮之餘,每款海鮮都做到最完美質感

非洲雞

看似無乜特別,但對於愛香料味既我來講就好滿意



葡式燒乳豬伴薯茸及雜菜

講真…散叫一份$280,我覺得抵食

葡式乳豬同中式唔同,葡式個皮唔會變沙梨皮但仍然脆

中式皮較鬆,而葡式皮會實淨,要脆更難做

呢個做得好好,而家個肉身保持嫩質感


特式焗鴨飯配鴨血汁 

呢個我十分期待,將後面個飯同鴨肉撈勻

飯香之餘,飯既質感比較實淨,再加面層脆米

的確好好食,而且考功夫既菜式唔係度度都有





甜品了

奶油烤柑橘伴橘子雪葩 

呢個時候大家都已經好飽足

個撻好鬆脆配上雪萉,柑橘加了玉桂,香味變得唔同層次


砵酒燴無花果批伴焦糖雪糕 


最後小點:葡撻

感謝新葡京酒店盛情招待,每一次都難忘既美食之旅



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾