2014年8月12日 星期二

初戀

之前晌阿一海景飯店飲茶時,食好耐無食既甜品…西米布甸

重燃我想整呢個的那團火

個重點係我近來好鍾意食熱既甜品

唔知點解架喎

當我重新碰上呢個焗布甸時,有初戀既感覺

無啦啦驚為天人咁

但我其實係識整既

於是我趁有班朋友上門時,就整呢個大家食

今次加了蜜紅豆,好彩我聰明豆識得晌個布甸中減糖

否則甜死班朋友

今次焗得好滿意,最重要我終於解決左之前吉士粉個問題

原來呢…就咁架喎,咁就得架喇喇喇

你睇佢…幾靚仔,哼



我解決了一個大問題,簡直覺得呢個世界好美好的

我而家又想食啦啦啦

食譜:

西米   100g
(先煲一煲滾水,然後放西米,d水翻滾時就熄火蓋上蓋焗到佢透,如水涼了仍未透心就重複以上步驟)

奶   560g (我用一半椰汁一半奶)

糖   80g(如用蜜紅豆可以減些少)

牛油          50g

吉士粉             60g

蛋黃              3個

紅豆蓉、栗子蓉可以隨意

做法:

將奶、糖、吉士粉、牛油煮熱,用中火煮滾後加入西米邊攪邊煮至到杰身

杰身即係在糊面上刮一下會有痕

熄火後分三次加入蛋黃攪勻然後可以入杯

先入半杯加餡,再鋪多層

放涼後用焗爐200度火焗至表面金黃(每個焗爐火力唔同)

*今次我試下將吉士粉一開始就同奶、糖一齊煮熱,解決了吉士粉凝結問題

*布甸放涼先焗,但面會好食d
 Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾