2014年8月1日 星期五

陳世美

我是陳世美

記得八年前我突然話要學整蛋糕,結果就瘋狂去跟人d食譜去整

整出來古古怪怪既有、難食既有,唔知似乜既有

但最重要係…我當時第一次成功既係…香蕉muffins

當時我覺得係全世界最好味既蛋糕

跟住呢?劇情講到我學下學下學多好多唔同食物就將呢個muffins拋棄了

但世事總係奇妙,近日再整番呢個食,又覺得佢其實真係好好食

當年我成功全靠佢容易整

今時今日仍然記得當日的興奮

於是劇情講到…陳世美偶然回家,不過…好多又離家出走

因為…我實會有更多唔同既野想整的的的的的

食譜:焗爐預熱180度

牛油  100g

糖  70-80g

蛋    2隻

香蕉      1隻(要好熟)

低筋粉     160

泡打粉        1茶匙

鹽      1/8茶匙

奶        70ml

做法:

將牛油座溶加入糖攪勻

然後雞蛋分兩次加入攪勻

篩入低粉、泡打粉、鹽,輕手拌勻

香蕉壓爛加入麵糊中輕輕攪勻後加奶再輕輕攪勻

入紙杯焗20~30分鐘或至金黃色



Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

  1. 大少奶你好,謝謝你的分享喔!想請問,如我對奶敏感,可以用什麼材料來代替又奶?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾