2014年8月13日 星期三

給包包的信......預備給你

包包

今日好大雨,昨晚媽咪被一個大雷嚇醒,幸好,你仍在甜睡

反而你Daddy緊緊捉著我手,比安全感我,叫我唔使驚

其實我唔驚行雷,自問未有做壞事,我頂多臭脾氣同大使

但唔知幾時開始,每次行大雷我總會向你daddy撒嬌

而你daddy總會配合地保護我呢

你自從轉身後媽咪總要似看牛牛咁看著你,你無時無刻一有機會就週床碌

我便會把你抱回上BB床,空間有限想碌不能

於是你會懂得用BB話去投訴呢

昨日媽咪出去gel甲,姐姐看著你時,你睡醒

姐姐便向你話:mami?mami?唔響度

你望下週圍唔見我,想喊

姐姐轉述時,我晌度諗:仔,你真係認得我嗎?

今日食譜:可可米通

之前霖霖姐姐同你契媽上來探你,我整的

佢易整又超脆,媽咪諗:萬一你大個同你daddy一樣鍾意食玻璃

我都可以整比你食,好脆呢

食譜:

棉花糖       12粒

可可米     1盒

牛油        2茶匙

將牛油煮溶,用細火加入棉花糖去煮

棉花糖溶後加可可米,兜勻輕輕壓實,直至可可米與棉花糖混合

放入盒壓實,雪凍佢便食得


上星期霖霖姐姐探你,你居然在姐姐白裙上臭臭,幸好霖霖姐姐好好,無責怪過你

之後仍然緊緊抱著你

霖霖姐姐好溫柔可愛,我希望你長大後同霖霖姐姐一樣呢

你個臭豬,你睇你個臭豬樣,開始想睡了

仔,你給我既快樂,令我好想多謝你

媽咪字



Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

3 則留言:

  1. Hi,

    我好想整呢個甜品呀, 請問可唔可以SHARE個食譜?

    回覆刪除
  2. 好好味噉禾,我係食玻璃大的,哈哈哈,請問有冇食譜?謝謝大少奶!

    回覆刪除
  3. 霖霖姐姐.... 我以為係......
    好彩有相姐.... XDD

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾