2014年8月25日 星期一

簡單

每日早餐都煩惱

好難諗又唔想開鑊,但唔食又唔得喎

開始研究早餐

其實我最難諗之處係我個人講mood

今晚永遠唔知自己明早想食乜

而我想食既未必係昨晚預備既

麵包我唔係日日想食,d快餐式香腸雞扒我又唔like

麥片、粟米片求救先食

我認自己麻煩,但都可以講係…貫徹性格巨星態度

呢個黑松露薯片焗蛋好好食

非常喜歡,所以…要開心share

最重要唔使晨早流流開火嘛

隻蛋中間仍流心、薯片焗到有微脆

加上黑松露醬,哼

你睇佢…像個太陽

My friend 今天你如何???


做法:

薯仔(我用焗薯可以連皮焗)切薄片,用個焗兜或者muffins盤先搽上一層薄薄牛油再鋪薯片,灑上黑胡椒及鹽

如下圖

先用180度火焗10分鐘

再加隻蛋,焗多8-10分鐘(視符火力而定),焗好後加黑松露醬


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾