2012年3月21日 星期三

飯局@養和醫院



一向寫外食都係分享,唔係食評

但我決定呢篇寫食評

哈~我去探朋友D,朋友小小唔舒服,我就同另一朋友M去探病

我晌養和醫院出世,之後未再試過行入去

反而法國醫院、港中醫院、瑪麗醫院都住過

攪到我入去養和好大件樹,仲有dd興奮(變態的)

我出世時得舊院,而家當然搵唔番我住過間房啦啦啦!哈

夜晚去探朋友D,正值晚餐時間,於是就同朋友m去canteen晚飯

因為據聞住跑馬地既人都會落去買外賣

好!去片

Caesar salad,菜夠新鮮,重點個醬,唔係一般好漏好濃

佢有黑椒味,酸度剛剛好!芝士唔太多

但個菜新鮮到令人開心



忌廉粟米湯

個湯唔杰,唔會好似糊狀,但夠濃

感覺佢係用奶既份易多過忌廉,麵粉唔多

夠熱!好熱熱,餐包軟熟



我既牛扒,um....我自作多情,見牛食牛

有飯、意粉及薯蓉揀,我要薯蓉

雖然有汁,但個汁分開上,個汁唔係好鹹

塊牛當然唔係我愛既款式,但至少唔係梳打粉牛牛

有椰菜花、西蘭花、甘旬粒!有鹽味

牛扒會問你幾多成熟既呢




朋友M,煲仔雞飯

個雞好得、夠滑、即煲 等45分鐘

飯有少少濕,但簡直係名物

我晌法國醫院都食過雞煲飯,相比下…呢煲好d

仲有甜豉油添

*雞煲仔飯有兩款,一款鮑魚雞球飯,無骨既

一個雞煲仔飯有骨,即係呢個呢


甜品:

jelly,好可惜係橙味,我問有無非橙味,佢話無,扣分!我最怕橙味!

朋友M紅豆沙,無問好唔好味




個jelly居然係我馬仔,佢跟我既...................

哈哈



朋友D個老公食焗豬扒飯都話ok架

16 則留言:


  1. 醫院都咁好伙食,正喎!

    回覆刪除

  2. 個煲仔飯真係唔錯喎....

    回覆刪除

  3. 我都覺煲仔飯好吸引呀!!

    回覆刪除

  4. 真係估唔到醫院Canteen 都有食評haha , 勁呀!

    回覆刪除

  5. 好味喎...好有HEART!!

    但唔會入去食, 點都係外賣!!!

    回覆刪除

  6. 我好鍾意食紅豆沙

    回覆刪除

  7. 但一定要趁熱食, 或雪凍食!

    回覆刪除
  8. 土耳其他他 - TATA2012年3月21日 晚上9:15


    睇落幾好味!
    晚上好!
    土耳其好好天, 陽光普照呢~^0^

    回覆刪除

  9. 齊睇野食估唔到係醫院出品

    回覆刪除

  10. 係呀, so 絲王 也說 養和d 野好食, 我自己未去過, 不過我成日住 法國醫院, 也覺得幾好食的

    回覆刪除
  11. Iamcherry_____________2012年3月22日 凌晨1:54


    好可愛呀我覺得成件事覺得
    係醫院個canteen食飯!!!!!!!! *v*
    仲可以有呢d質數既食物!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  12. 寧靜中的不寧靜2012年3月22日 清晨7:22


    個雞煲仔飯好夠份量呀!!! 又多飯, 又多肉..........唔知要幾錢呢?

    回覆刪除

  13. 哈~醫院食評我第一次見~個沙律睇相真係好得!好新鮮呢!

    回覆刪除

  14. 佢煲仔飯出名喎!!!!!

    回覆刪除

  15. 我覺得養和醫院的食物都幾好食。

    回覆刪除

  16. 養和個CANTEEN無法國咁HEA XD

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾