2008年10月14日 星期二

大少奶的自悠煮意生活....出版喇


首先…多謝我編輯、出版經理同市場部既各人
我係一個難服侍又癲既人,佢地都會盡量配合兼比好大自由度我
令我好舒服咁出本書,又做到咁靚

書中相片係我自己影
呢個要求亦係我提出,因為我想有自己既感覺
唔想本散文有陌生感,我只係用平常相機去影
影完比vanlily去幫我睇

今日一起身,求其著衫就飛奔去出版社簽書同拎書啊


簽名本




其實我邀請過菇奶奶幫我畫畫

但後期出版社搵設計師畫內頁,為全書統一所以最後出版社只用一張

我感到唔好意思呢!




多謝...vanlily,佢全程做我校對、幫我睇相、比意見我、同鼓勵我,晌我腦閉塞時剌激我思維

多謝...烏GG、呀茄、妹妹、Tan Tan負責幫我晌西餐果part食棄嬰、執頭執尾同洗碗

多謝...菇奶奶幫我畫插圖,雖然最後混吉地只用一張圖,我真係好多謝奶奶

多謝...飛e、minicorgie,無啦啦比我捉去食慶祝deadline飯,義無反顧陪我癲

多謝...B媽晌我等出本書等到唔耐煩時開解我,同埋佢好關心我

多謝...Cindy,佢無時無刻都會問我本書幾時出,佢知道趕唔切晌6、7月出時好失望,最後。。。
但我都多謝佢,佢既筆跡好珍貴留晌我本書中~~~~~~~

最後多謝上述blog內好友幫我寫序,令本書得到十個人證實我係.........癲既,簡直鐵證如山

書內有散文、一星期七日食譜、有一part經常見到鬧鐘,係生活篇

唔好期待裡面會有驚天地食譜,食譜只係用一個新手角度、最快捷甚至一間超市就可以買齊材料
希望你地都會留意散文部份,可以了解我並唔止喪標既一面
甚至食譜內都會有小小散文





節日食譜




內頁都好靚,我要scan做wallpaper




送比編輯janis、出版經理Ruby及其他各人既蛋糕同曲奇

琴晚漏夜整啊




呢本書係送比已化成天上星星既爸爸,每逢寫到佢我就會滿眼眼淚
所以呢本書有部份可以用一殼眼淚去形容

本書好生活化,記住我唔係出食譜
係一本生活化既書內有食譜呢

網上訂購簽名本:http://www.openbooknet.com/show_book1.php?bookid=2510

1.           如欲購得簽名本,請先登記成為Openbooknet 的會員。

2.           網上購書,只接受VisaMaster信用卡付款。

3.           取書方法:自取

註:

l            簽名本數量有限,先到先得!

l            購買簽名本之讀者需到Openbooknet辦公室取書,不設速遞服務,敬請留意。

皇冠個blog已update,去睇下啦!http://www.openbooknet.com/blogs/u/Aubrey/2008/10/14/-2984

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾