2008年10月10日 星期五

好鬆 (附曲奇食譜)


今日呀茄送曲奇比我,一食之下簡直撩起我把火.......................去整曲奇

跟住我返到屋企換衫後立即去開工焗曲奇

噢!我終於整到似Jenny bakery咁鬆脆既曲奇喇

用既係罐裝牛油,係唔需要雪藏一開就整得

我磅材料、做晒所有步驟只用10分鐘時間就可以入爐

一次過唧幾盤放入雪櫃雪一陣,就唔會一焗就瀉開,個型會實在dd

但唔好雪完先唧,否則會好難唧呢

以後一係唔整一整就用呢隻牛油,哼~~




就係呢隻牛油,老闆娘話開罐後用唔晒只需要將牛油放於密實盒

唔需要雪,當然開罐後都唔好放太耐先再整啦!

隻牛油係軟身既,但都要用打至淡黃先做到最鬆既效果呢

售賣地點:http://www.sweetiebaking.com/Product_Menu_chi.htm


食譜:改編自 Cherry poon

牛油曲奇

材料:

牛油100克

糖霜25克

面粉75克

粟粉25克

制法: 焗爐預熱 180度

1. 牛油與糖霜打滑      *我打至淡黃色,焗出來更鬆化

2. 篩入面粉及粟粉混合成面團   *我加少許鹽,提升牛油香度

3. o即花,然後放入180度焗爐焗12分鐘至金黃色

*唧好後放雪櫃雪一陣,無咁容易瀉開

食譜改自妙趣曲奇

小提示:

1.建議一次過弄兩倍食譜的份量。因為一份弄出來曲奇的數量不多。(數量多小,各人不同,因為o即花的大小不一)

2.建議不要o即太大的曲奇,因為內裡會較難熟。

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾