2008年10月6日 星期一

4娃@花盃


今日930am就起身準備出街,因為我好想買嘢
之前我不停病、不停感冒,跟著又忙幫小冬婚禮
攪到我好想買嘢

今日仲魔鬼誘惑karen、GG半日安
仲有我最錫既妹妹diana一齊食 lunch、行街、唱K

結果.........不枉我早起
我買咗...一個衣櫃、一件外套、一條頸巾、烘焙材料、襪仲有...呀茄買marc jacobs有折,我絕對唔放過機會買埋mj銀包、袋
仲有仲有...一包日本鹽

如果唔係唱K,我相信會買下去買下去買下去
如讓我買下去 買下去
人生可否變做漫長浪漫程序
或情是一曲短得太短插曲
買完後更空虛 


我哋四個去花盃食鐵板燒,好味啊
因為有時間,我哋叫師父慢慢上菜




餐前小食,師父會用麵包整小食,一片麵包變成香脆甜多士




沙律、魷魚




燒銀鱈魚,好滑啊




燒蝦,蝦係大蝦肉質好鮮味呢,蝦頭既膏都好鮮味




仲有鵝肝、帶子、薄燒牛肉

鵝肝好味、帶子鮮甜熟度剛好,薄燒牛肉裡面有蔥、蒜片好味到不得了




炒飯、炒菜




每個餐有味噌汁、甜品同餐茶

個甜品係奶凍,好好味!




呀茄之前生日我病無去買禮物,問佢要乜又唔答

結果送上一隻.....天國の雞(即係已經瓜老襯既雞)

其實係清潔monitor既用品啊




呀茄、烏GG你兩個快快退休我哋就可以成日一齊吃喝玩樂啦

妹妹,你快d返啊!我無約錯.......鐘點啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾