2008年10月10日 星期五

太快@稻穗亭


今日同呀妹、呀茄、tan tan食lunch
妹妹今次返我見得佢兩次咋
噢!

依然去食稻穗亭,見得一個鐘真係好少
我地呢班人係屬於見極都唔夠
一個鐘真係好快過

呀茄既魚生飯set







妹妹燒牛柳set







Tan Tan既壽司set
我上次食過,好味架





我既鐵板海鮮set,有帶子、大蝦、銀鱈魚同青口
好味







每個set都有雪糕或茶

我揀雪糕,佢三個都要咖啡




呀茄整左好好味既曲奇,攪到我而家又去開爐整
實在太好味


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾