2008年10月8日 星期三

識喔


琴日依然無休息去街,自從呢兩日開始涼,我就超級身痕想去shopping
今日仲1000am出去買日常用品
過兩日開始執野,攪個新衣櫃,間屋又有野要整啊

話說我琴日去完街就順便去吉之島補給食物
原本我想去買三文魚但無,我就行去賣冰鮮海鮮既凍櫃
即係有兩個呀姐會整試食、又會sell你買果種凍櫃,咁我停留晌個凍櫃諗買乜魚好

1號呀姐見到我咁就開始講:
想買比目魚呀?唔識整唔緊要我教你,首先咁咁咁、又加乜乜乜、再物物就得喇!包你話好食
我仍然望住包魚,其實我係諗緊食唔食比目魚
2號呀姐又講:
丫!再教你一做容易方法,你咁咁咁、再咁咁咁就得喇我當時就好似如夢初醒咁樣答:哦.........係呀!唔該你啊
之後就拎起包魚放入購物車

但我轉身時個心諗:
其實呢.....我本新書教整西餐果part有教比目魚,仲配意大利飯、黑松露菌醬添啊!仲整過比小冬、GG、呀茄、妹妹、tan tan食添......哼~~~

我發覺自己個樣應該被列入"非少女但無知系列"

如果呀蘇形容的話就一定係"茂利"

無論我去的街市買棵菜、去牛扒櫃買牛扒或係去藥材舖買清補涼
每次都會有店員好踴躍咁去教我做法
每次我都好樂意聽,因為佢哋非常善意呢




我既午餐:香煎比目魚、芝士茄醬焗大磨菇,個魚好滑啊




各單位注意!

今日屈臣氏賣Complete 洗con水$50兩支

係$50 兩支,佢話只限今天,收唔收到 over over

我無近視但大少爺有,我見到呢個價錢雙眼發光,因為平時$50一支
一向出名平常價都會買貴既我,終於叻番次





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾