2008年9月14日 星期日

中秋節快樂!


各位~~~

中秋節快樂!


琴日係我同大少爺結婚週年之外,仲係迎月夜

今晚要去朋友屋企BBQ,所以我同大少爺琴晚就已經食團圓飯

下晝去完街慶祝完就返屋企整食物,其實我有訂過位打算出街食飯

但間食店限時個半鐘就要交枱,我寧願自己煮呢

雖然簡單但起碼食得舒服,我最憎限時交枱

晚餐有生菜鮑魚




罐頭鮑魚並唔係即開即食

係要慢火原罐烚4個鐘先好食,如果怕浪費媒氣就用真空煲或電飯煲烚

烚完一開就會聞到好濃郁既香味,記得係慢火




蝦蒸豆腐

原本想打蝦膠,但行完街好累,所以好懶

就咁用蝦蒸




我同大少爺最鍾意食既咕嚕肉




叭呢兩碗材料沉晒底既係花膠湯

係用杞子、紅蘿蔔、紅棗、圓肉、花膠、瘦肉煲成




飯後甜品,薑湯湯圓

係買湯圓返屋企,再用薑、片糖煮既

每次我整湯圓都一定用薑、同片糖去煮糖水,配湯圓特別好味






1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾