2008年9月18日 星期四

勝利


大少奶的勝利牛丸

無錯!我整牛丸粥,牛丸係我整,牛丸粥裡面既牛丸係我整既

本來我係想整頭菜牛肉粥

但經過之前經驗,呢款粥好易會整到似獲利回吐...................物

所以我整之前就諗整成肉丸應該會好d

跟住就猛攪牛丸攪至起晒膠,心諗....煮既時候應該唔會散開

結果整到彈牙牛丸,哈哈哈

碗粥配上珍珍薯片,當然好好味

唔好怪我又再次響起.............................哼~~~~~







睇下裡面既 texture,用街賣牛丸一樣、仲一樣彈牙




唔好問我會唔會整埋魚蛋、貢丸、墨魚丸........etc

我係唔會整既

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾