2008年9月13日 星期六

913


每年呢張相出現,就係代表我結婚週年又到啊

913 .........長長久久一生一世,係大少爺揀既日子

今年仲要係迎月既農曆八月十四,當然要慶祝慶祝

結婚以來我比以前更加快樂!

仍然希望再改善自己壞脾氣,可以做得更加好

最希望我同大少爺都能身體健康,到一百歲時仍然可以慶祝結婚週年紀念~




慶祝節目係一貫我倆共同興趣................shopping

至於晚餐就可以食埋團圓飯,中秋正日我地要去朋友家BBQ呢

因為好累,反而無整蛋糕比自己

但有 minicorgie從北海道買比我既士多啤梨朱古力

好好味啊





 <--好好味啊

外面香滑朱古力,裡面係風乾既士多啤梨

多謝魷魚大隻佬呢~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾