2008年9月22日 星期一

大少奶的自悠煮意生活...即將出版


下晝上出版社交番份校對本
今個星期就有封面,到時我會post上黎呢

我本書【大少奶的自悠煮意生活
本書並唔係一般食譜書,係一本生活散文,內有食譜

散文部份我自己睇番,依然有笑有淚
笑既部份:各種整古大少爺方法大揭祕、生活趣事
我將自己平時瘋癲文筆,轉為書本文,都一樣係癲既

眼淚部份:係我因為爸爸化成天上星星,學獨立
學照顧自己之餘,仲去照顧埋身邊人,但過程依然係......癲既

一星期菜單,每日都有唔同款式粥、粉、麵、飯、主菜、甜品或飲品既食譜




↓本書既校對本,我偷影低幾部份啊




散文:由大小姐變成大少奶過程、學家務過程、初初既亂七八糟事

同大少爺相處(即係整蠱佢祕及,哈~)

食譜:有一星期七日菜單,包括:主菜、粉麵飯、甜品(每個食譜都有一段小散文作介紹)

節日菜單:頭盤、餐湯、主菜、甜品

食物演變法煮食小智慧

大少奶生活:有我每日唔同時間表、裡面有好多照片、有餐廳、用品、甚至玩具

送給我兩個最愛....懷念爸爸篇、同答謝大少爺篇

書中加插圖畫

個設計師居然夠膽整個雞頭晌我本書度呀

仲唔止

另外有一篇用魚肉整既,係畫左一個魚頭啊






帶蛋糕上出版社,去答謝出版社各人,亦都有見marketing,傾下宣傳計劃呢




我本書今個星期尾就落廠印刷

預計十月頭會出版,係皇冠出版社附屬"青馬文化出版社"

如果十月頭仍未見到的話,你地就知道應該打電話去邊間出版社..............催佢地喇

今個星期尾我會post封面比你地睇呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾