2008年9月30日 星期二

大少奶的自悠煮意生活...............封面設計


編輯見到我晌blog叫人催佢啊

我就係咁威逼佢交封面,終於有喇

但呢個仍會修改,隻色印出來時會有唔同呢!

隻色會係dirty pink




設計師畫既圖畫好得意




書封底

我誠邀(威逼) 10個 blog內好友為我寫序,佢地幾乎10個都話我係癲既

書封底cap左其中3個好友一小段

要睇晒呢10個全段友序就要..............買書喇





 <---類似咁樣色,係我鍾意既顏色呢!會淺少少既呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾