2008年9月5日 星期五

久休復出了@見城


今日大少爺上晝唔駛返工,佢陪我出TST買頸鍊

一齊食Lunch,之後大少爺要到HQ開會啊

我返屋企休息一陣等大少爺返屋企再接我出去

訂了見城食lunch得1200pm有位啊

不過剛好就到時間呢







我揀自選8款壽司定食$170




有海膽、中拖羅、瘦吞拿、baby拖羅、甘蝦、三文魚

仲有比大少爺食既穴子同甜蝦

個海膽好甜啊




那位熟食人大少爺要松花堂便當 $160

成set都好味啊!大少爺好滿意呢




有剌身、天婦羅、燒鱈魚、豚角煮

個天婦羅我試一件蝦,隻蝦大隻之餘仲有蝦子晌裡面

炸完依然鮮味啊




每份定食均有味噌汁、茶碗蒸充滿鰹魚鮮味呢




仲可以揀雪糕或咖啡

我要抹茶雪糕、大少爺要紅豆雪糕




連10% 合計$363

呢個價錢好超值呢

我個blog同個人終於有番色彩喇!希望個blog健健康康

blog健康等於我健康啊







聽日我又煮野慶祝表弟生日呢

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾