2008年9月6日 星期六

表弟慶生日1 (附瑞士雞翼食譜)


我實在想個blog回復生氣,剛整好瑞士雞亦就急不及待post

今日為表弟預祝生日

早兩星期六佢同gf一齊上我屋企食泰菜

食完我病足兩星期,今日又再見面仿如隔世

我已經飽歷風霜...........哈哈!講得嚴重得滯添

表弟鍾意雞亦,我就再整瑞士雞,當然自己整瑞士汁啦

自已做既瑞士汁好味過樽裝,要整好味瑞士雞亦真係唔懶得啊

哼~~~~~~~~~~~~~~

今晚仲有.......生日蛋糕、乜乜、物物啊




瑞士雞翼食譜

材料﹕
雞中翼  12隻

香料材料:
蔥段    3條
薑      3片
乾蔥    2粒
花椒    1茶匙
八角    3粒
桂皮    2片 (或用玉桂粉代替)
丁香粉    1/2茶匙

汁材料:
老抽    300ml
生抽    150ml
水      500ml
冰糖    2~3大粒 或可憑口味調較

玫瑰露酒 1湯匙 (後下)

麻油少許


做法﹕

1 雞翼12隻,燒一煲水下粗鹽、及2片檸檬,水滾放雞翼,水再滾後隨即熄火
(此步驟去除雪味)

2 把雞翼撈起放入一盤冰水浸5分鐘
(此步驟令雞翼爽滑)

3燒熱鑊下少許油,將所有香料放下鑊炒至香味傳出

4 所有汁材料下鑊與香料同煮,直至冰糖融化,試試味甜道是否足夠
(試味要比正常覺得鹹少少,如果試味正常鹹度,煮出來食物會唔夠味)

5放入雞翼大火滾起轉中火,煮8~10分鐘加入玫瑰露酒 ,再轉慢火煮10分鐘熄火把雞亦浸至均勻上色

6最後加麻油少許

呢個食譜我本新書都會有,但本書進度實在太慢

而且我並唔係出食譜書,版面需要設計,仍然做緊後期設計

但我我睇過係好靚,都值得等

所以我都晌呢度分享呢個瑞士雞亦食譜

睇完一樣要買我本書呀)))))))))))))))))))))))))(無賴中~)

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾