2008年6月2日 星期一

係 bonus 啊


呢個扁麵係亂做既

事緣一個中午,呆呆既我走入廚房摷雪櫃

有蝦、有扁麵但發現無晒意粉醬,結果就隨手加材料做汁

有機蕃茄、茄膏、蒜蓉、喜瑪拉雅山粉紅鹽、tabasco、糖

將蕃去皮切粒煮成蓉就隨手加調味,做出嚟好好味,哼!

其實我鍾意隨意發揮去煮嘢,跟本講唔出份量

略懂煮時食已經係咁

當然要有基本知識先,基本知識都無煮嘢點會好食?




我有一個信念,所有食得既食物煮埋一堆,正常係無事

最多咪唔好食,hahahaaaaaaa~

好食的話咪就係bonus囉!幸好我通常都能夠得到呢個bonus

呢個信念攪到我連紫貝天葵果凍都做得出,噢~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾