2008年6月10日 星期二

嘗一次


想整呢個台灣滷肉好耐,但遲遲未試

一來我對豬肉抗拒、二來係用豬腩肉整、三來好似幾複雜

最後唔知點解真係整

我同鐘點姐姐講:唔該你幫我買塊好瘦既豬腩肉?!

佢真係買到尚可接受既返嚟

的確好好好好好味,我唔食豬肉就加入豆腐乾一齊滷

豬肉試食咗1塊,但豆腐乾好好味啊

可能有加入糖色所以顏色好靚

↓滷肉飯







↓配米粉




食譜:copy 笨B媽媽

材料

五花腩  1斤 (600 克)

蒜蓉     1 飯碗

蔥頭蓉  1 飯碗

油蔥酥  1 飯碗  (見下圖)




滷肉汁

花生醬 1 湯匙

八角. 丁香.肉桂  適量 (這是五香粉的材料,我還另加了茴香籽 。大家可以用五香粉代替)

胡椒粉 適量

*糖色  適量    做法   3湯匙糖+2湯匙水,煮至成為焦糖色

生抽  1 飯碗

紹興酒 半飯碗

冰糖  適量 (圖中那塊應該是 60g ... 出來成品甜甜地好好味。若然你喜歡甜甜地,咁1斤肉要落 100-120克啦)

做法

1. 五花腩先汆水去血污油脂,切細粒備用

2. 開鑊爆香蒜蓉和蔥頭蓉,然後放入五花腩,煎到微焦

3. 加入香料 (要先磨碎才會出味啊)、滷肉汁及油蔥酥,加適量水令汁液蓋過肉面。試味,如不夠鹹可落點鹽。

4. 慢火燜一小時即成

***********************************************************************************

雖然要用豬腩肉,要整唔好驚、驚就唔好整

整完一次我驚就下次唔整,唔好問我瘦肉得唔得,我都想得但應該唔得

但應該只做兩次,今次整比大少爺

下次係星期日父親節整比爸爸,帶去探(拜祭)佢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾