2008年6月17日 星期二

你想什麼???


哇哈哈!我睇鄉下人個blog發現有個game

將中文名輸入就知你個腦諗乜, click here--->  http://maker.usoko.net/nounai/

好準呀!

今日一早走去Cwb 買完嘢既我,因天雨關系無去埋TST

總覺得買唔夠,結果..........我個......名......顯示.........

........滿腦購物慾啊!




大少爺

都幾準確,佢老婆我成日整嘢 比佢食

更加係義氣仔女




呢個係陳小春 (笨B媽媽),我用佢真名試

佢好忙所以想休息




呢個係今日好忙既陳小冬 (vanlily),當然用真名測試

哈哈哈哈哈!好準呀!佢成日都諗金,就來結婚成日都係諗住d金

甚至發夢都諗金,幾現實

哇哈哈哈哈哈哈




註解:

·        惱 = 煩惱

·        愛 = 愛

·        樂 = 樂天

·        怒 = 脾氣很大喔

·        休 = 解釋為只想休息的人。能坐就不站、能躺就不坐。                        

·        H = 專指SEX上

·        食 = 吃

·        眠 = 眠 , 愛睏

·        金 = 錢

·        欲 = 物欲、 權力欲

·        秘 = 祕密。 不能說的祕密。

·        遊 = " 七逃 " 人

·        服 = 牆頭草 ' 西瓜性格

·        噓 = 謊言

·        慟 = 壓抑 ,負面情緒

·        惡 = 壞心眼

·        善 = 好人一枚

·        忘 = 健忘、放空、無我之境界?

·        逃 = 逃避。 駝鳥族

·        學 = 和中文一樣是學習

·        酒 = 愛喝酒

·        友 = 重朋友 ' 講義氣

·        妄 = 妄想

·        變 = 變質者。 應該是變動性很大的意思吧

·        幸 = 幸運、幸福之子、也就是運勢都不錯吧

·        迷 = 迷失、迷戀、執迷

·        幻 = 想很多、幻想的意思

·        寂 = 寂寞、無聊、空虛 ' 也就是內心裡充滿了孤獨

·        私 = 以自我為中心

·        貓 = 這是打杜正勝進去發現的新字,
可能有三隻小豬和愛打記者的意思 吧?

·        罪 = 罪惡感,罪過

·       淫 = 萬惡淫為首。看來淫比惡還厲害



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾