2008年6月5日 星期四

食餅咭


我今日要休息下,因為要為一個gathering作出準備

經常收到餅咭,但又唔想換西餅食

試過換蛋糕,仲難食

早兩日大少爺話不如換打西餅,噢

我最鍾意呢隻↓,但我朋友話呢隻係所有蛋糕碎集成既

細心食就覺得似係卷蛋碎做,因為裡面係用cream連連接埋一齊既

我鍾意一件裡面有咖啡味、原味、朱古力味、仲有面層蛋糕既橙味




大少爺鍾意既【荷蘭批】,個名係美心職員講既

底層係有批底、牛油蛋糕、裡面有奶油、凸出塊有jam面

大少爺試過一張餅咭12件換晒呢款,令我打冷震




總之......我就係唔鍾意食西餅

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾