2008年6月9日 星期一

返轉頭???


有好多事係返唔到轉頭

例如............

今日又預約剪頭髮,經過一個月頭髮長番好多,個髮型睇唔順眼又要修剪,我天生攣又厚既頭髮,令我髮型無初初剪咁好睇,一旦剪短就要長期keep住修剪

黑眼圈一旦產生黑眼圈就好難消失

著平底鞋我覺得行得好辛苦,著高跟鞋舒服得多

開咗罐預備打風先食既鹹牛肉,返唔到轉頭,預計食足一星期

噢!

今日條街實多人,我都係留晌屋企,整早餐比自已食

一時衝動開鹹牛肉整三文治,仲有又係我最鍾意既木瓜雪耳糖水

食木瓜雪耳糖水會變靚d架!




唯一因為怕返唔到轉頭而唔敢做既,一定係整容

我好討厭自已個扁鼻,但又唔夠膽整高

哈哈哈哈哈哈哈哈

19 則留言:


  1. My friend 今天你如何~~~
    [版主回覆06/09/2008 11:23:00]難得一起齊高歌這歌~~~~

    回覆刪除

  2. oh~ 今日終於好天!! 見到陽光喇!! 但咁熱其實唔出街仲好~ 可惜我又要陪奶奶去買金 ...........(但佢買金係比我喎 )
    真係好多野返唔到轉頭, 食過日本蛋糕就會討厭香港製造, 真係無陰公!
    [版主回覆06/09/2008 11:29:00]我食過你既蛋糕夠返唔到轉頭食其他啊,你要整多d比我呀
    你今日陽光普照去買金咪好囉!可以燦爆人地對眼呀
     

    回覆刪除

  3. 家嫂
    vanlily真係永遠第一啊.
    今早已send左d相俾你
    唔該你俾埋 vanlily丫, 我無佢貓貓.
    我今日都十五十六去唔去剪髮好啊.
    一陣又要同mr.b去食雲吞麵. 佢生日時話要去食開間壽司店食,但該店裝修, 後來話食雲吞麵....一直拖到今日....
    [版主回覆06/09/2008 12:11:00]菇奶奶
    我比埋vanlily睇丫!
    後日剪頭髮,一長番就厚好似lego咁樣啊
    Mr b生日你有整蛋糕嗎?
     

    回覆刪除

  4. 大少奶~ 其實你既形象已經勝過外表啦~~ 你煮野食咁叻, 又成日咁多鬼主義..hehe..睇你個blog真係好開心~~  我都返唔到轉頭..hahahha
    [版主回覆06/09/2008 12:10:00]我始終想整高個鼻、眼大d、咀細d
    同埋整下個腦唔好咁癲
    哈哈哈哈哈

    回覆刪除
  5. 哈哈哈, 唔好意思
    我剛剛睇到...........d 頭髮 長左厚左似 lego!!!!!!!!
    無得頂o既呢.....我以為 我個   '頭盔"  頭  已經夠絕, 原來仲有  lego!
    (無整蛋糕啊, 去左菠蘿包屋企一齊慶祝, 因為第二侄女同mr.b 同一日生日.      成個月無掂過包餅啦...真係.........食屎啊.......... )

    回覆刪除

  6. 我又係扁扁的,有時想買副型d既超也覺得托吾起吾好睇呢......不過,圓圓你有超美的內在美嘛!!!!

    回覆刪除

  7. 我琴日都開咗個罐頭,都返唔到轉頭,呢兩三日一定要做乜&做物,一於幹掉佢,如果唔喺...又嘥嘢架喇!懊惱~~~

    回覆刪除
  8. Dearest my Idol "Yuen Yuen",
     
    Oh no.....I like your "鼻鼻", very very very very very cute....!
     
    Your no.1 fan CC

    回覆刪除

  9. 大少奶你想整高個鼻、眼大d、咀細d... 咁咪唔可以叫你陳圓圓囉!!!

    回覆刪除

  10. 雖然我未見過你,但已經覺得你好..............靚啊! 日日都要睇過你個Blog先安樂,我就真係返唔到轉頭啦 ............到了不能自but o既地步(好可憐!).

    回覆刪除

  11. i saw ur picture before
    i think u r a pretty girl ah.

    回覆刪除

  12. 陳圓圓
     
    係啊,短髮係好難 keep 架啊 ~ 一定要成日剪 ~ 否則個型會變晒! (雖然我未試過短髮,但睇笨 B 爸爸的箭豬頭就知!)
     
    我一向係實用型,我討厭自己個扁鼻o既原因,主要都係戴眼鏡成日跣落o黎,好唔方便!所以 ... 不如約埋一齊去整啦!
     
    陳小春

    回覆刪除

  13. 圓圓圓呀圓
    晚安啊 ~
    我...............轉頭再上網先 ~
    GGG呀G

    回覆刪除

  14. 圓圓圓呀圓
    早安啊 ~
    GGG呀G

    回覆刪除
  15. I can't wait to have your cookbook.... then I can see your photo  ... elegant tai tai!

    回覆刪除

  16. Nice meet you! 我都有妳頭髮的問題,一生長了就變了冬菇, 又係成日要剪短,留長d就變八爪魚!!

    回覆刪除

  17. 我都係扁鼻,但好怕一但整高會仲..........醜

    回覆刪除

  18. 我好怕剪短髮, 因為我好懶, 唔想成日都要去剪頭髮.  噢!
    咸牛肉好好味.  重要煎到好干身我先食!

    回覆刪除

  19. 我也是天生攣又厚既頭髮, 因無好師傅, 所以焗住留長, 有好師傅請宣傳

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾