2007年8月24日 星期五

Tea with Lemon


我唔飲得咖啡,只愛檸檬茶
琴日就整Espresso 口味
今次輪到整比自已,呢個係 "檸檬茶戚風蛋糕"
係用 Earl Grey tea 加檸檬做既
呢個蛋糕未試味,但聞落好香檸檬及紅茶味~
下次我熱氣整埋五花茶味添呀!哼~

將會休息一段時間、甚至去完日本先會再整戚風蛋糕~

35 則留言:


  1. hello!!!!!你好嗎?!!!!有空來我blog逛逛吧!!  

    回覆刪除

  2. um...大少奶呀,你樹乎日日都整咁大個戚風蛋糕....兩個人食得曬ga la?  

    回覆刪除

  3. 小喬
    平時整係大少爺既早餐同下午茶,甚至請同事食,唔駛擔心!!    

    回覆刪除

  4. 岩岩起身~~heheh 我頭先瞓之前都忍唔住整左個香橙雪芳~ 唔知係咪好耐無整過/食過~ 我覺得好好味啊! 呢股風真係吹得勁!

    回覆刪除

  5. Dear vanlily 噢!連你都忍唔住戚戚風 你應該補充多d維他命C,香橙雪芳係明智

    回覆刪除

  6. 下! 你去幾多日呀! 咁米有排都睇吾到你ge野囉! 希望你玩得開心d啦!

    回覆刪除

  7. 八掛妹 噢!我只係暫停整戚風蛋糕呢

    回覆刪除

  8. 好吸引 *V* 究竟點變到咁多隻味出黎@@ 連lemon tea都有XDDD

    回覆刪除

  9. 我都鐘意飲檸檬茶架.... 不過檸檬茶蛋糕就未試過啦....有冇茶味架....

    回覆刪除

  10. 家嫂: 呢個味我都整過呀!!!!!!!! 又係 earl grey 呀!!! 你一戚我又想戚架啦.

    回覆刪除

  11. 東南西北,點少得我呀﹗雖然我唔係自己係咩野風。但我都戚佐個洋甘菊風。未上傳到相,要等我家老爺買返隻老鼠先有得出post呀﹗

    回覆刪除

  12. 王木木 好!我就睇住黎 其實你如果已有戚風食譜的話 將奶或水既份量改為紅茶,再加檸檬青同檸檬汁就OK Angel 哈哈!可能我地遲d會整鹹味 例如…蒜頭豆豉 Auntie Goo 菇菇姐 菇奶奶 Angel、vanlily今日都有戚呀 你點可以唔戚? 優悠 有茶味架 紅衫魚 遲d可能鹹味都有呀

    回覆刪除

  13. 戚戚復戚戚 食得好招積 好好好  

    回覆刪除

  14. 乜你成日都戚風嫁 ... 食得多會發瘋嫁!

    回覆刪除

  15. 圓碌碌 你日日一戚風好叻啦~~ 五花茶味都好喎~~啱哂夏天飲喎 如果冬天就整臘腸戚風囉~~ 天可以下午茶食~~又可以當飯食~~係咪先 心心心

    回覆刪除

  16. 飲O茶就多, 食就真係無試過囉 ~

    回覆刪除

  17. 圓兄弟, 好返你打老虎, 食一個凍檸檬蛋糕先! 仲有聽日開始上堂學新玩意, 遲d話你知! 秋香兄弟

    回覆刪除
  18. 大少奶, 下次不如試吓華田戚風啦, 我好想試~ 如果鹹味呢, 不如整咕嚕味戚風, 哇哈哈哈..... 仲有仲有, 你個標題應該叫 "COT戚風"

    回覆刪除

  19. 呢股風...真係太勁啦... 打到無停手呀!!! 你個風個味都好特別下... 好High TEA feel呀!!

    回覆刪除

  20. chiffon cake真係乜味都得渦...我都要整個荔枝味

    回覆刪除

  21. 下次仲可以整好立克味、維他奶味、利賓納味、葡萄適味、茄汁味、紫菜肉鬆味、咖喱味、菠蘿味、bailey酒味、香芋味同埋冬蔭公味哦!

    回覆刪除

  22. 嘩!! 大少奶你好堅呀! Crossover得越來越新穎.... 仲有咩味未出呢??? 呀!! 大少奶我喜歡芝麻... 不如就黑芝麻啦!!! 呀!! 仲有... 楊枝甘露啦, 椰汁黑糯米啦!!! 哈哈... 可以嘅話碌個來PP給我嘛!!!!

    回覆刪除

  23. 看到你整的美食,真是好正!

    回覆刪除
  24. 檸檬茶戚風...i'm loving it

    回覆刪除

  25.   早晨呀 have a nice day

    回覆刪除

  26. 唔知檸檬茶味蛋糕會係點呢  好想試下

    回覆刪除

  27. 吓....檸檬茶戚風蛋糕?? 可以試一啖嗎?? 好想食呀

    回覆刪除

  28. Earl grey,好香呀!!!教我整得嘛?

    回覆刪除

  29. 試左未喇? 係咪好正豆?? 我巧鐘意飲檸檬茶架, 不過係新鮮檸檬沖果d

    回覆刪除

  30. 哈哈...熱氣用廿四味勁d

    回覆刪除

  31. 五花茶味嗎?? 好神奇咁呀!! 你不如真的試下整.但唔好熱氣先整la .咁辛苦

    回覆刪除

  32. 五花茶口味嘅戚風蛋糕?! 我諗應該會幾下火~

    回覆刪除

  33. 你啲蛋糕真係好吸引....我都跟住你個menu來整chiffon, 但唔知點解啲蛋白總係撥唔起, 用打蛋器打左好耐都只係起泡, 下面依然係液體?? 啲蛋已經由雪柜取出來退凍左1個鐘, 應該係室温. 試左兩次都唔得呀! 你教教我呀.

    回覆刪除
  34. hihihi 係我丫 您個好正o者~ 今日整o左我人生中第一次o既"扭紋戚風蛋糕"呀 ~ 等閒就黎睇下啦

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾