2007年8月10日 星期五

要風得風


今日有事要去觀塘,所以順道整德爾哥比菠蘿蛋糕送比
GG

當放入盒預備出門口................就宣佈會8號風球
我都話我琴日
戚戚風就有回頭風,整完德爾哥比菠蘿蛋糕
就直頭8號風球

GG我一定會再整過比你,一定會!

你睇原本已經安裝入盒


原本打算落下街既,但我屋企買野要落大斜,實在無可能落街
所以我無落街,屋企其實長期有儲備

但係一罐埋藏好耐等打風先食既罐頭鹹牛肉終於有得開喇 !
(罐頭要8號風球先會食) 可以整蛋牛治啊!哼!
仲有...屋企必有既方包同薯片呢
不過…太大風無得買午餐肉啊!同埋打風應該食 "品客"原味薯片架嘛


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾