2007年8月28日 星期二

唔好嘥


屋企常備麵包整三文治
整三文治我就會將麵包皮切出,但棄掉就好可惜又浪費
呢個時候我就會將麵包皮做croutons
甚鍾意caesar salad既我,對croutons直頭係狂熱既情度
用麵包皮去做特別脆
而家唔駛浪費麵包皮,又可以做出自已鍾意既食物一舉兩得
上星期煮西餐,我將佢用作送餐湯代替餐包
做法:
適量蒜蓉加少少鹽、用橄欖油起鑊慢火將蒜蓉炒至出味
熄火加香草 (我用Parsley)將麵包皮沾滿或塗上麵包條上
放焗爐焗至金黃色
我用橄欖油、可以用牛油代替

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾