2006年9月22日 星期五

What is this ??????? 一個半小時後開估


正在第二次發酵
各位估下係乜?
A. 四方果啫喱
B.枕頭
C.方麭
D.以上答案都不是
答案一個半小時後開估!敬請留意



10 則留言:

  1. 有緣再見......2006年9月22日 下午4:55


    酥皮湯之類

    回覆刪除
  2. 有緣再見......2006年9月22日 下午4:56


    總之係外面有塊野包住

    回覆刪除

  3. 我覺得是 cheese cake 對不對阿

    大少奶 好期待呢

    回覆刪除

  4. 唔知係咩黎呢 ? 希望妳成功呀 !

    回覆刪除

  5. 唔 ~ 我覺得係酥皮 xxx ,但唔係湯 ... 莫非你整麵飽雞 ?(曾經何時o係網上唔知邊度見過呢個食譜,我估可能你都睇過 )

    回覆刪除

  6. 笨B媽媽你都利害~~ 估中到大半呀~~

    回覆刪除

  7. 各位…多謝你地競猜,答案已經公佈喇! 笨B媽媽........你好勁呀

    回覆刪除

  8. 睇你個blog覺得你好有心機整野俾你個大少爺野...成日都好想整cake但係硬係的唔個心肝去整...!!但度整既時候,硬係爭緊d flour,大少奶我真係好想問你where可以buy齊哂d 整cake既flour呀???thx~~ Fa Fa

    回覆刪除

  9. ‘哈~哈’ 有得揀答案咁好,咪易估好多 ,幾驚妳話要估中係乜咁就難 ! 當然一d都唔似 A. 四方果啫喱/B .枕頭/ C.方麭 咁即係 D.以上答案都不是

    回覆刪除

  10. 大少奶:嘻嘻嘻!正如 Mrs. Kwong 話齋,我幾有偵探頭腦架嘛 ~ 估中左係咪有一盤麵包雞送先 ~ 我搵人o黎攞呀下 ~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾