2006年9月26日 星期二

晚餐& 早餐 (muffins 食譜)


今日自已出銅鑼灣買紅酒用作星期四既gathering
原本打算買支紅酒就返屋企,結果......變咗自已行完街先施施然到citysuper買
我唔識紅酒
,只係揀支唔太貴又唔太平既~

跟住見到免治牛肉好靚,就買包返屋企整今晚既晚餐"蕃茄栗米磨菇牛肉飯"
我好鍾意食呢個飯,但我睇得出大少爺唔鍾意快餐飯,所以好耐先整一次
大少爺無講出口,但我只鍾意整大少爺鍾意食既嘢
我趕返屋企整番樣大少爺鍾意既muffins比佢聽日做早餐
佢鍾意呢個 "jam muffins" ,其實只係將原味muffins中間加藍梅jam
我成下晝四點先返到屋企就可以焗完蛋糕兼煮餐飯,都算勤力啦!
聽日第二個鐘點女傭來工作,我都係諗唔到有乜比人做
再係咁我唔請喇!

基本muffins 做法:預熱180度
牛油  80g         (室溫)
糖      70g
自發粉    100g  (如做朱古力味,就20g可可粉+80g自發粉)
牛奶       50ml
蛋          一隻
雲呢拿油數滴
1)將牛油同糖打至淡黃色,加入蛋用低速打至鬆發
2)自發粉篩入蛋糊拌勻
3)加入奶攪勻
4)放焗爐180度焗15~20分鐘,視付焗爐火力
如果要做果占muffins就晌入杯模時先加入一半份量既麵糊,再加入一茶匙jam,跟住再加多一半麵糊








1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾