2006年9月6日 星期三

So what???


今朝睡醒時,大少爺打電話返來比我
佢好古惑咁講一連串令我開心既事,到我想收線既時候...........................
佢突然話:我有d野想同你講,今朝我刷牙梳洗時唔覺意將你支護膚精華素跌落廁所,仲沖走埋添
佢當然怕我大發雷霆,但我好冷靜!仲笑添!雖然支精華素用咗一個月唔夠
但我開心居然我廁所通水系統非常好,咁都唔塞?哇哈哈
何況…羊毛出自羊身上,我都係用你既錢買番之嘛!So what?
其實…我唔想為呢種小事而發脾氣,無可否認我重視大少爺多過一支護膚精華素!++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日做Dark choco mousse,其實因為我想整一個特別既mousse cake
所以就預習下做mousse,今日無我認為最佳既裝飾品strawberry,所以就隨意切片橙
就咁既mousse太單調喇!加d我最愛既toast almond就完成喇!


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾