2017年6月22日 星期四

爆炒

今日終於好天氣,所以我終於都帶包包出街

去中環同朋友午餐,帶個仔去反斗城睇玩具、行下中環就回家煮晚餐

包包近來好喜歡食粉絲,所以我就炒粉絲比佢食

而炒粉絲我係整乾炒即係炒好後乾身唔會有汁浸住

其實好容易整,我都唔明點解街外一定係油淋淋

自己整反而可以乾身好食呢

原本想整蝦乾、同土魷炒,但晌中環我都唔知邊度買

又唔想帶住呀包落上環,所以最後我用鮮魷同埋蝦去煮

但不得不提油蔥酥,即係炸乾蔥加入菜式中香到不得了呢


超市有售,有另一隻膠樽裝寫住炸蔥,其實一樣


食譜:

粉絲   3小扎

蝦    8隻

鮮魷    1隻(唔太大隻)

蔥及蒜頭   隨意

油蔥酥    1茶匙

飛魚籽    隨意



汁料:

生抽   1湯匙

鹽   1/2茶匙

糖   1茶匙

水    1碗

酒   少許

麻油   少許

做法:

將蝦剝殼去腸,殼留起

將蝦同鮮魷炒至半熟


將蝦頭、蝦殼炒,加少許油炒到蝦殼變色


將所有調味料倒入,煮滾至出味


隔去蝦殼


爆香蔥、蒜及加入油蔥酥兜勻


倒入已隔蝦殼汁料,再加粉絲同蝦、鮮魷


加入飛魚籽再不停兜,兜到收乾水份再炒至乾身再加少少麻油便可以上碟





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾