2016年3月20日 星期日

沖繩節@Yamm

早於去旅行前就同包包及大少爺去Yamm食沖繩節buffet

日本裡面我對沖繩既印象就係黑糖同豬肉

試過呢個buffet後,發覺沖繩既豬肉真係幾好味

可能係 Chef煮得恰到好處

當日我去到影唔晒d食物,呢個沖繩節有..................

主廚推介﹕
油甘魚、金目鯛及三文魚
沖繩苦瓜大蝦沙律壽司卷
芝麻沖繩豚肉鐵板燒
秋葵煙肉串燒及醬味燉豚肉
沖繩香蔥天婦羅
沖繩蕎麥麵 (墨 / 綠茶 / 辛辣)
沖繩蕃薯日式菠蘿包 (Oiishi 麵包)
甜點: 石垣島木瓜布甸、沖繩紫薯杯子蛋糕、沖繩紅豆蛋糕卷、紫薯芝士蛋糕及更多

如果大家喜歡沖繩既食物或有興趣都可以試試,至到4月呢 (仲有10日快d book)




生蠔

我一直都未試過加拿大蠔,原來幾鮮甜喎



凍盤當然有龍蝦啦


又有鵝肝


我同大少爺好喜歡呢兩款


呢兩款豬肉都非常好食,尤其個鹽烤豬肉,好好食


大少爺有試呢個,佢話唔錯的
 

即炸天婦羅


包包主力食既麵麵

佢食了兩碗咁多,而家佢越來越古靈精怪

個麵係即煮既,仲有唔同味道添


每次去yamm我必食既龍蝦粥


甜品,我同大少爺當晚食得最多既甜品居然係…那個焦糖番薯

簡直係撞鬼你咁好味

yamm做既沖繩節比我想像中豐富,大家4月前就去試試吧

價錢資料如下:

HK$668 (Adult) HK$398 (Child) | Monday – Thursday
HK$718 (Adult) HK$428 (Child) | Friday to Sunday, Public Holiday & Eve







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾