2016年3月18日 星期五

亮晶晶

我係一個好注重節日既人

新年、聖誕唔在講,亦都包括…復活節

細個既時候,每年復活節爸爸都會買復活蛋比我

有兔仔型、又有蛋型,其實我最喜歡都是蛋型

加上幼稚園每一年都有個尋蛋遊戲,所以我認定是復活節一定要有復活蛋

蛋亦是生命既意思

包包本身個預產期其實是受難節當日,我當時想過佢一出世就送隻復活蛋比佢,象徵媽媽受生產痛苦後重生的意思

最後佢提前了4日出世,出世後我手忙腳亂仲點會再記得要送復活蛋比佢呢!當時我只記得薑醋蛋了

其實BB由媽咪個肚入邊開始到兩歲呢1000天好重要,媽媽應該要注意BB嘅營養,唔好睇少任何致敏食物。病從口入,好多食物好似牛奶、花生都會有機會令到BB有濕疹、肚仔唔舒服… 今年佢食到固體食物,所以我要整一隻靚之餘又要好味及有益的復活蛋比佢,向味精、有色素、及有化學劑成份既致敏原食物說:NO!

想知小朋友/嬰兒敏感風險指數,可以試下做呢個ARI TEST: https://goo.gl/PFpyxt


話說回頭,今次食譜是一隻水晶蛋,裡面是不同顏色既生果粒,外層既蛋其實係由蒟蒻做的

蒟蒻含有豐富纖維素,且算係素食之一

食譜:

蒟蒻粉   15g

水       300g

雞蛋殼    3隻

水果粒      隨意
(可自行選擇不同顏色水果)

糖        1茶匙

做法:

雞蛋在頂部輕輕扑開做成一個小洞,流出蛋液洗淨,煮一煲水,滾起時熄火加入蛋殼做消毒程序

將蛋倒轉將水份流出






將蒟蒻粉加糖及水煮滾,煮至滾時水會變透明(因為蒟蒻粉加水時會變成淡白色未夠清澈的)略為放涼

將水果放入蛋殼中,加入蒟蒻水至滿後就可以放入雪櫃雪一晚


吃時可以讓小朋友自行剝開蛋殼呢

*不用魚膠粉是怕會有機會敏感,大家可以選擇用蒟蒻粉、海藻粉等等去做

*不同出處的蒟蒻粉份量都會有少少不同,大家留意包裝說明

#資料由雀巢營養天地贊助  #byebye致敏原



1 則留言:

  1. 請問蒟蒻粉邊到有得賣呀? 搵過CITY SUPER同埋一田都唔覺有~! T_T

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾