2016年3月13日 星期日

Day 4@九州

感恩包包睡一晚後退燒了,但由得佢自然醒

醒來又差不多11am,比早餐佢食後就出發去海中道海濱公園

搭JR門司港方向去到香椎就轉車去海中道公園,都好快就到

一出就是公園既入口 


呢個公園好大



人生就如呢條路,有好長既路要走

但願你既路比較平坦 



由門口行入呢度比較近,有個小型既food court又有唔同車玩


100yen次電動車,重拾童真既地方




大少爺有同包包玩呢個高卡車,好快的




呢個公園好凍,食個午餐再玩

雖然係遊樂場既餐廳,但價錢無貴但又唔錯

包包食牛肉烏冬,如果預玩大半日可以唔怕無飯食


食完午餐後就再玩,呢條滑梯幾長


大少爺同包包玩


包包其實唔太享受的,而我企晌下面凍到變雪條


園內有車既,又係 500yen搭一日,你揀一個景點話比服務員知就可以

佢會話你知幾點有車來接番你




下個景點去動物園,呢度動物園係可以較親近既

但我最怕動物當然唔會敢去親近啦


凍到包包都肯帶頸巾同帽了





其實動物都係小型既,即係唔會有大象、老虎等等

有雀、羊、馬騮等等











 






包包睇緊乜?



公園內除了有園內車之外,仲有單車租既,可以租家庭車都得


其實都好抵租既


包包玩完後午睡,我同大少爺就轉去運河城,點知…去到後發覺無乜吸引

裡面有 H &M、Zara之類品牌,又無乜特色,於是我同大少爺決定唔花時間

十分鐘後就回博多,將之前睇中既物品買下,當中其實最多係碗碟等用品




又趁包大人午睡陪大少爺食拉麵

佢揀了一幸舍,仲要揀碗黑蚊蚊,其實呢間個湯底好濃郁幾好味


個餃子非常好食,好脆既


行到晚餐時間,大少爺陪包大人食飯,我就繼續行阪急


之後等佢兩父子期間食了個甜品


再去買吉列豬扒三文治,呢間本身係食吉列豬扒既餐廳

三文治好好食啊

我發覺九州同大阪、東京好唔同

例如…大阪、東京有黃色間大藥房,呢度唔多覺

之前有隻三文治東京好流行既,呢度得兩款味,3 coins呢度得一間

但好彩比我見到呢隻楓糖蛋糕,拆開後…


佢個包裝好神奇,一拆開已經幫你搽埋牛油同楓糖

質地軟熟好味到不得了

可惜…我回程日去便利店已經賣晒,一定要試


大少爺就迷上呢個撈麵,佢後來再買多幾個,佢話送禮比人

係男人既浪漫喎.......................





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾